.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با صدور حکمی از سوی حسین زادگان ؛
انتصاب سرپرست هیئت بوکس استان مازندران
شمال نیوز: وی پس از انتصاب از هیئت های بوکس شهرهای رامسر ، تنکابن، شيرود، خرم آباد و چالوس در غرب استان بازديد و عملکرد گذشته و برنامه های آینده آنها را مورد بررسی قرار داد تا نشان دهد توجه ویژه ای به همه نقاط استان دارد .....

شمال نیوز: سرپرست هیئت بوکس استان مازندران منصوب شد .

به گزارش شمال نیوز ، طی حکمی از سوی حبیب حسین زادگان ، پرویز نصیری سوادکوهی به سمت سرپرست هیئت بوکس استان مازندران منصوب گردید .

نصیری که پیش از این رئیس هیئت بوکس شهرستان قائم شهر را برعهده داشته است پس از استعفای علی بابایی کارنامی سرپرستی این هیئت را در استان پذیرفت .

وی پس از انتصاب از هیئت های بوکس شهرهای رامسر ، تنکابن، شيرود، خرم آباد و چالوس در غرب استان بازديد و عملکرد گذشته و برنامه های آینده آنها را مورد بررسی قرار داد تا نشان دهد توجه ویژه ای به همه نقاط استان دارد .

سرپرست جدید هیات بوکس استان مازندران با حضور در ادارات ورزش و جوانان شهرستان های چالوس ، تنکابن و رامسر با روسای این ادارات نیز به گفتگو پرداخته و خواستار توسعه ورزش بوکس در غرب استان مازندران شد.

نصیری معتقد است که باید ورزش بوکس به خانواده ها معرفی شود و با توجه به سختی های تغییر مکان رینگ با همکاری شهرداری ها تعیین مکان ثابت برای این رشته جذاب در پارک شهرها صورت گرفته تا شاهد شکوفایی بوکس در مازندران باشیم .

سرپرست جدید هیئت بوکس مازندران می گوید : بوکس مازنردن باید از این پس برنامه محور باشد و بدون شک با حمایت مسئولان و پیشکسوتان بوکس استان برنامه مدونی را برای این رشته در نظر داریم .

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

طالبی 3 ارديبهشت 1395
انتصاب بجا و شایسته آقای یاسر قربانی را در پست جدید تبریک میگویم ایشان فردی بادرایت و علمی میباشند-

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.681 seconds.